Fashion

Fastfood in een modieus jasje

Stel je eens voor: een privétafel in een chique restaurant met obers in smoking en een opgeserveerd fashionmeal bestaande uit een Burberry hamburger, Gucci frietjes én een Paul Smith sundae! Dat is McFancy…

Het idee van de McFancy is ontwikkeld door designwebsite The Cool Hunter. In 2010 lanceert The Cool Hunter een nieuw bedrijf, Access Agency, dat creatieve en originele ideeën voor merken ontwikkelt, die tot unieke belevingen leiden. In samenwerking met een designbureau uit Amsterdam is hiermee het creatieve concept van een luxe variant op de McDonald’s geboren.

De term fastfood is over het algemeen niet al te populair in modeland. De McFancy geeft hiermee een leuke stylish knipoog naar de serieuze wereld rondom mode. Ben jij ook benieuwd wanneer dit naar Nederland komt? In de toekomst kunnen we de tijdelijke fancy McDonald’s misschien verwachten tijdens Fashion Week in onder andere Londen, New York, Parijs, Milaan, Sydney en Hong Kong. Maar ook tijdens wereldwijde filmpremières en andere bekende evenementen. Ik vind het een mooie combinatie: fashionista’s en mooi verpakt comfort food. Geweldig!

Mmm… I’m lovin’ it! Jullie ook? (Richelle)

Deel dit artikel
Back to top