Nadat Vogue afgelopen september in diverse modesteden haar Fashion Night Out hield, heeft het modemagazine nu ook een Fashion Night IN in het leven geroepen. De mode-avond wordt op 1 november gehouden en staat volledig in het teken van online shoppen.
Voor haar allereerste editie van Fashion Night In wist Vogue de grootste modelabels en de meest succesvolle modeketens te strikken voor een bijdrage. Zo’n honderd verschillende merken werken mee aan de avond.
Initiatiefneemster Anna Wintour van Vogue
Dat houdt in dat je op 1 november spetterende kortingsacties, collectie-lanceringen en gratis verzending kunt verwachten van al die merken.
Enkele toppers die deelnemen aan de avond zijn:
Alexander McQueen – eerste 30 shoppers krijgen gratis geurkaars
Asos – lanceert twee gloednieuwe collecties
Emilio Pucci – presenteert exclusieve collectie van vijf tassen
Kitson – 25 procent korting op volledige website
Matthew Williamson – lanceert nieuwe sieradencollectie
Netaporter – lanceert speciale Party Boutique
Selfridges – lanceert iets speciaals en unieks (niet bekend wat)
Topshop – verkoopt de laatste zeven jurken van Kate Moss voor Topshop
Voor diegenen, die maandag deelnemen aan dit shopavondje: veel shoppleizer!
(Tess)