Het platte buideltje van A5 formaat heeft een lang hengsel dat of om de nek wordt gedragen, waardoor het tasje ergens rond de buik bengelt, of schuin over een schouder hangt. Het merk is duidelijk: geen H&M koopje, maar Prada of Louis Vuitton waarvan het logo meer dan zichtbaar aanwezig is en vaak gepaard gaat met, we noemen het maar even een ‘Justin Timberlake-hoedje’ met dezelfde logowaterval. Dit waarschijnlijk om de vrouwtjes te imponeren, hoewel wij toch eerst stellig overtuigd waren dat het hier homo’s betrof. Bij een nadere inspectie ontdekten we echter stoere praat over sport en chickies en ontbraken gegiechel en overdreven handgebaartjes. De inhoud van de tasjes is ons echter geheel onduidelijk. Waarschijnlijk is het een logische opvolger van het feit dat mannen zich tegenwoordig ook moeten insmeren met allerlei crèmetjes, lippenbalsem gebruiken en een pincet bij de hand moeten hebben voor het verwijderen van overtollige wenkbrauw- en neushaartjes. Geheel ontdaan concluderen we dus dat jongens met tasjes in zijn, in ieder geval in de urbanscene. Graag horen we wat de dames er nu eigenlijk van vinden.