Fashion

V&D ondergaat metamorfose

V&D is inmiddels al 125 jaar in ons land te vinden. Omdat een warenhuis natuurlijk met zijn tijd mee moet gaan worden de 36 warenhuizen vanaf dit jaar in de metamorfose gegooid. Een nieuw interieur, pop-up shops en nieuwe merken: V&D heeft grootse plannen. Gisteren werd het eerste vernieuwde filiaal in Leiden geopend en wij waren er bij! 

Het warenhuis in Leiden is volledig verbouwd en heeft een nieuw en inspirerend interieur. Nieuwe pop-up stores, entertainment, in-store events moeten meer beleving aan de winkels gaan toevoegen. Ook bied V&D ons speciale services aan, die het ons een beetje makkelijker moeten gaan maken: een nailbar, een blow-dry bar, een stomerij, een charge bar voor mobiele telefoons, een schoenmaker en een vermaakservice. Hoe handig is dat?

CEO V&D Group Jacob de Jonge is erg trots op de metamorfose. "In 2014 en in de komende jaren ligt de focus op het versterken van het aanbod, de vernieuwing en uitbreiding van de merken, de beleving en het service aanbod in onze warenhuizen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat we binnen vijf jaar een merk zijn waar consumenten een warm en goed gevoel bij krijgen."

Het merkenaanbod van V&D is inderdaad flink aan het veranderen. Dit jaar worden er meer dan 200 nieuwe merken aan het warenhuis (en het online assortiment) toegevoegd en daar worden wij super blij van. Want binnenkort kunnen we dus ook Ichi, Fornarina, Pepe Jeans en Soaked in Luxury bij V&D shoppen.

Ook de online omgeving van het warenhuis is veranderd. Zo is er nu ook een stijlblog op de site te vinden. Bekijk een sfeerimpressie van het nieuwe filiaal in Leiden in de gallery.

Beeld: V&D

Deel dit artikel
Back to top