Maandagmiddag kondigde Sapph in het College Hotel in Amsterdam tegenover een intiem gezelschap modejournalisten, waaronder Fashionscene, de re-launch van het lingeriemerk aan. Binnenkort bestaat het merk 10 jaar en dus is het tijd voor een nieuwe look & feel.
Sapph
Als één van de vele lingeriemerken binnen V&D is de collectie van
Sapph altijd vooruitstrevend door te kijken naar opkomende trends, prints en kleuren. Ieder seizoen is er bij Sapph ruime keus tussen dagelijks comfort en verleidelijke sets. Het merk haalt inspiratie van de catwalks, mode tijdschriften en uit verschillende trendy modesteden, waardoor de lijn een
cosmopolitan feel heeft die ieder seizoen vernieuwd wordt als
ready-to-wear collecties.
Relaunch
Sapph komt met een compleet nieuwe manier van fotografie en marketing naar buiten. Vrouwen worden krachtig neergezet en op de campagnebeelden is een sensueel spel zichtbaar tussen man en vrouw. Ook is er een nieuwe tagline: 'Every Sapph starts a story,' die zich uit in de campagnebeelden, waarbij iedere scène een verhaal vertelt.
Een aantal van deze veranderingen zijn reeds doorgevoerd en die zijn deels merkbaar in de fall/winter 2014/2015 collectie. De volledige nieuwe look & feel van het merk zal vanaf spring/summer 2015 zichtbaar zijn.
Fashionshow + win
Om de vernieuwde uitstraling van het lingeriemerk te vieren, organiseert
Sapph op maandag 16 juni om 20:00uur een verrassende en originele fashionshow in The College Hotel. De show zal het nieuwe DNA van hun S/S '15 collectie laten zien en jij kan er bij zijn, want V&D geeft twee kaartjes voor de modeshow weg. Wil jij er samen met een vriend of vriendin bij zijn?
Log in (via Facebook of e-mailadres) via het venster hieronder en beantwoord de vraag waarom jij graag kans maakt op deze kaartjes! De winnaar krijgt bericht van ons.