Fashion

Zo beleven vrouwen het WK

Gisteren ging het WK in Brazilië van start en vanavond speelt het Nederlands elftal hun eerste wedstrijd. Jillz deed onderzoek naar het gedrag van vrouwen vs. mannen tijdens het WK en wat blijkt? 4 op de 10 vrouwen kijkt alles behalve de wedstrijd.

Deze vrouwen krijgen nog niet eens de helft van de wedstrijd mee, omdat ze met andere dingen bezig zijn. Vrouwen kunnen in afwachting rustig social media checken, terwijl mannen van nervositeit niets meer kunnen doen. Voor vrouwen is een WK-wedstrijd van het Nederlands elftal dus vooral een gezellig uitje. Toch blijken vrouwen onmisbaar aangezien 14% van de mannen een voetbalwedstrijd een mooi moment vindt om te flirten. Vrouwen hebben vooral oog voor de mannen op het veld (DUH!) en hopen dat de spelers hun shirt uittrekken na het maken van een doelpunt (eens!).

Kortom, voor mannen beginnen er weken vol spanning en oranjegekte, terwijl vrouwen eigenlijk maar één ding nodig hebben om in de stemming te komen: Jillz Orange.

Bekijk hier de video!
 
fout in embed: media provider niet ondersteund
 
Jillz

Jillz
Jillz Orange is een verfrissende sparkling appel cider met een volwassen smaak door het lichte bittertje van citrus fruit. Naast Jillz Orange (met toevoeging van sinaasappel- en citroensap) omvat het Jillz assortiment twee andere smaken: Jillz Regular en Jillz Red (met toevoeging van frambozen- en kersensap) en de alcoholvrije variant Jillz 0.0%. Volg Jillz via Facebook en de Jillz website.

Jillz

Deel dit artikel
Back to top