Beauty

Try me Love me

Decléor - ‘Ben jezelf, accepteer jezelf’. Met die filosofie begon Decléor 37 jaar geleden in Frankrijk. Toen nog als Cléor (een samenvoeging van Clé en Or, dus: gouden sleutel). Het toen nieuwe merk had een holistische benadering en richtte zich op het welzijn van het lichaam, de huid én de geest. Decléor was een inititief van Solange Dessimoulie, een gepassioneerde schoonheidsspecialist, die zich omringde met een team van deskundigen, inclusief een arts, een shiatsuprofessor en een aromatherapiedeskundige: Caroline Colliard. Ze creëerden samen aromatische rituelen die uitgevoerd werden in schoonheidssalons en ontwikkelden vooruitstrevende behandelingen. Caroline Colliard hielp het proces verder te moderniseren en er kwam al snel een lijn van 100% zuivere en natuurlijke producten zonder kunstmatige kleuring of conserveringsmiddelen: Aromessence. Daarna volgden in hoog tempo nieuwe gezichts-, lichaams-, zonne- en herenproducten in de vorm van fijne texturen, serums, balsems en crèmes.
Toen Cléor in de jaren negentig Decléor werd, zagen steeds meer mensen wereldwijd de voordelen van aromatherapie en werd Aromessence het symbool van het merk. Zowel jong als oud omarmde de producten van Decléor. De professionele behandelingen bereikten een nieuwe impuls in schoonheidssalons en spa’s.
In 2000 werd Decléor onderdeel van de Shiseido Group, wat de mogelijkheid bood voor meer onderzoek en verdere ontwikkeling, in het bijzonder in Azië.
Vandaag de dag is Decléor wereldwijd het belangrijkste cosmeticamerk in aromatherapie en is de holistische benadering en filosofie nog steeds van kracht. De producten zijn te verkrijgen in salons, spa’s en een selectie warenhuizen en parfumwinkels.
Try me Love me
Decléor is begonnen met een speciale campagne: ‘Try me Love me’. Voor slechts € 38,- krijgt een nieuwe klant een ‘Aroma discovery behandeling’ in een bij Decléor aangesloten instituut en een starterkit t.w.v. € 60,95. De ‘Try me love me’ actie is voor iedereen die kennis wil maken met Décleor en de filosofie achter het merk zelf wil ervaren. Maar omdat het binnenkort Moederdag is, is het natuurlijk ook leuk om je moeder te verrassen met de aromabehandeling en de starterskit. Ga snel naar www.trymeloveme.nl om te zien welke instituten bij jou – of je moeder! – in de buurt deelnemen.

[IMG01]

Deel dit artikel
Back to top