Thierry Mugler - Thierry Mugler kwam 1,5 jaar geleden met Womanity Eau de Parfum. De geur - een zoete, hartige en houtachtige creatie, opgebouwd rondom een vijgen- en kaviaarakkoord – was meteen een groot succes. Nu komt er een vervolg. In mei werd Womanity Eau Pour Elles geïntroduceerd. Deze nieuwe geur heeft een speels en sparkling karakter met meer fruitige facetten dan de originele Womanity Eau de Parfum.
Eau pour Elles is opgebouwd uit de volgende geurnoten: aardbeien (fruitig), witte vijg (zoet en sensueel) en kaviaar (hartig, geeft een verrassende zilte frisheid). De nieuwe geur komt in een nieuwe flacon. De Womanity Eau Pour Elles flacon heeft zachte en vrouwelijke lijnen. Om de band tussen vrouwen te symboliseren, is de flacon versierd met een metalen ring. De kettingen die de ring met de flacon verbinden, zijn in veelvoud aanwezig, zoals vrouwen op vele manieren verbonden zijn.
In de bijbehorende campagne, gefotografeerd door Ellen Von Unwerth, spelen drie individuele vrouwen de hoofdrol. De vrouwen pronken duidelijk met hun verschillen. Verenigd door overeenkomsten en gemeenschappelijke belangen tonen ze een hechte en oprechte relatie. De karakteristieke ketting symboliseert hun band en samen vieren ze hun vrouwelijkheid met de nieuwe geur:
Thierry Mugler over Womanity Eau Pour Elles: ‘Womanity is de onzichtbare band die vrouwen met elkaar verbindt en staat symbool voor vrijgevochten, zelfverzekerde vrouwen’.
Refillable Spray 50 ml €59,00, Refillable Spray 80 ml €79,00 en Refill Bottle 50 ml €39,00.
Vanaf nu verkrijgbaar.
[IMG01]