Karl heeft al ontelbare trends gestart op het gebied van mode en lifestyle. Ook nu gaat Karl een compleet nieuw concept de wereld in brengen met hulp van zijn geliefde katje, Choupette, natuurlijk.
Karl begint zijn eigen speciale editie krant genaamd The Karl Daily. Karl's krant zal zijn visie van de modeindustrie met interviews vooral van Karl zelf maar ook van verrassende gasten, als bijvoorbeeld Choupette, delen. Choupette zal 'invaluable advice on everything from personal style to matters of the heart' geven, vertelt de designer.
We kunnen in The Karl Daily ook lezen over veel observeringen en inzichten van Karl's persoonlijke leven, wat mensen vooral enthousiast maakt omdat iedereen erg nieuwschierig is naar hoe deze mysterieuze man zijn dagelijkse bestaan inricht.
Met speciale twists zoals grappige horoscopen, sport nieuws, roddels en weerberichten kunnen we niet wachten om te zien hoe Karl dit innovatieve idee aanpakt. De fashion krant zal vanaf 20 september verkrijgbaar zijn op het Centraal Station van Amsterdam, diverse luxe hotels en natuurlijk bij Karl Lagerfeld Store in Amsterdam op Hartenstraat 16.