Nicki Minaj goes glamorous. De 32-jarige rapper is gestrikt voor de spring/summer 2015 campagne van Robert Cavalli.
Zoals we al eerder schreven, kiezen ontwerpers steeds vaker voor celebs in plaats van modellen voor hun campagne's. Gisteren werd bekend dat DJ/muziekproducer Calvin Harris het nieuwe gezicht is voor de spring 2015 campagne van Emporio Armani. En nu zijn ook de campagnebeelden voor aankomende zomer van Roberto Cavalli vrijgegeven met niemand minder dan Nicki Minaj. We zien de voluptueuze dame schitteren in jaren 60 looks, maar natuurlijk wel op een Cavalli manier. De foto's zijn geschoten door Francesco Carrozzini. Francesco is geen onbekende bij het succesvolle modehuis. Voor de fall-winter campagne van Roberto Cavalli 2014 nam hij Rita Ora voor de lens die in de huid kroop van Marilyn Monroe.
De Italiaanse ontwerper is erg te spreken over het nieuwe boegbeeld van zijn campagne. "I chose Nicki Minaj because she embodies the exuberant and modern feminity of Cavalli woman. In recent years we have become accustomed to woman castigated in clothes that hide their body shapes. With this campaign, I wanted to send a strong counter treng message. I wanted a sensual woman who is aware of her body, who is not afraid to show her curves, rather she make them as a strength."
Bekijk de beelden hier: