Topshop heeft de nieuwe spring/summer denim collectie gelanceerd, met daarin een aantal nieuwe jeans die een plekje in jou garderobe waard zijn. Daarbij gaf Topshop ook een kijkje in de statistieken van de verkoop, en daaruit bleek dat de modeketen over het afgelopen jaar elke 10 seconden een broek verkocht heeft. Say whaat?!
Maar dat is niet alles, ook de flagship store in Londens drukke Oxford Street verkoopt elke minuut een broek. Terwijl jij dus bezig bent met lezen, is Topshop hard in de weer met het verkopen van hun met de hand genaaide broeken. Het lijkt wel alsof ze sneller broeken verkopen dan dat het merk de broeken kan maken. Maar dat is ook niet zo gek, want de broeken zijn van hoge kwaliteit en het prijskaartje is nog altijd heel erg aangenaam.
In de campagne worden veel verschillende modellen gebruikt. ‘’The girls we’ve used this season are all very different, each representing their individual style and spirit. The Topshop jeans they wear in our campaign reflect their natural beauty and personality, whilst debuting our key shapes and washes for the season." Grote namen als Lottie Moss en Stella Maxwell komen ook terug in de campagne. In de collectie zien we veel van onze oude vertrouwde, favoriete modellen met nieuwe washes maar ook volledig nieuwe designs. Klik hier om de collectie te shoppen.
Beeld: Topshop