H&M Loves Coachella is zoals elk jaar weer terug met een gloednieuwe collectie gevuld met festival musthaves. En wat hoort er bij een nieuwe collectie? Een zomerse en indie campagne, waar dit jaar de pop band The Atomics het gezicht van is. De band bestaat uit mannelijk model Lucky Blue Smith en zijn zusjes Pyper America, Starling Cheyenne en Daisy Clementine.
Naast een aantal prachtige, zonovergoten foto’s die je gelijk in de festivalsferen brengen, bestaat de campagne ook uit een heuse music video, waarin de band een nummer van The Grass Roots covert. In zowel de foto’s als de video laten de zusjes en hun broer de H&M Loves Coachella collectie zien.
‘’Sheer feminine layers mixed with embellished denim for women, and the perfect graphic prints for guys, are at the heart of H&M Loves Coachella. It’s about capturing that festival spirit whether you’re lucky enough to be in the Californian desert, or sharing the Coachella feeling around the world.’’ Aldus creative director Pernilla Wohlfahrt. Voor meisjes zijn kanten slip dresses en crop tops hetgeen wat in de spotlight staat en jongens kunnen de show stelen in speciale t-shirts, biker achtige shorts en tie dye printjes.
The Atomics zijn ook te spreken over de collectie: “H&M Loves Coachella has all the pieces to get the festival spirit, wherever you are in the world.’’ Vanaf 30 maart is de kleding te koop bij alle H&M filialen die Divided in hun assortiment hebben, en natuurlijk online.
Beeld: H&M