Kort geleden liet Emily Ratajkowski weten hoe moeilijk ze het soms had om klussen te krijgen vanwege haar grote borsten. “People don’t want to work with me because my boobs are to big”, zei het model in de Australische Harper’s Bazaar. Emily werd beroemd vanwege haar optreden in de clip van Robin Thicke waar het model en actrice in niets meer dan een kleine gouden string te zien was.
Inmiddels lijkt het tij voor Emily gekeerd te zijn en heeft Frans modebedrijf The Kooples het model turned actrice turned modeontwerpster ingeschakeld voor een tassenlijn van 38 stuks. De collectie gaat Emily By The Kooples heten en zo gaat het model haar reputatie als seksbom serieus te lijf. Vogue US sprak met Emily Ratajkowski en met founders van het Franse label Alexandre Laurent en Raphaël Elicha zijn enorm enthousiast over de samenwerking en zeggen dan ook: ‘Het was geweldig voor ons om Emily tot onze beschikking te hebben, omdat het hele merk gebaseerd is op het idee van verleiding.’ En wie omschrijft het gevoel van verleiding nu beter dan Emily?
Haar reputatie als seksbom heeft het model mede te danken aan haar gewaagde Instagramfoto’s. Op haar account plaatst Emily regelmatig halfnaakte kiekjes. Toch beweert de knappe brunette een echte feministe te zijn. Dit levert Emily dan ook de nodige kritiek op en wordt ze regelmatig uitgemaakt voor hypocriet. Vragen als: "Hoe kun je een Instagram hebben met zo veel bikini snaps en jezelf alsnog feminist noemen?" wil het model dan ook niet meer beantwoorden. Toch is het model nog niet klaar met de discussie en het praten over feminisme, too be continued dus. Maar laten we eerst naar de tassen van Emily By The Kooples kijken die vorige week gelanceerd werden.