Fashion

Nieuwe trend? Na Gucci komt ook Converse met Memes

Je komt ze de hele dag tegen en je wordt er tegen wil en dank in getagd: Memes. Reden voor sommige modehuizen om in te stappen op de trendwagon en hun eigen memes de wereld in te rijden. Met succes?

Gucci kwam er in maart als eerste mee op de proppen. Om de nieuwe collectie horloges te promoten verzon Gucci een Meme campagne om de accessoires onder de aandacht te brengen. De Instagramfans van het Italiaanse modehuis waren er alleen iets minder van gecharmeerd en raden Gucci zelfs aan hun Instagramaccount te deleten. Maar er waren ook mensen die het wel konden waarderen en prezen Gucci vanwege het feit dat ze de tijdsgeest begrepen.

Converse is de volgende die een gooi doet naar het maken van Memes en heeft daar Stranger Things actrice Millie Bobby Brown, die al langer het gezicht is van de sneaker, voor ingeschakeld. De actrice die met haar 13-jarige leeftijd ook nog gewoon naar school gaat laat in de reeks Memes zien hoeveel zin ze heeft om terug naar school te gaan. De campagne heeft passend de naam “First Day Feels” die Millie Bobby Brown in een serie aan verschillende emoties perfect weet uit te drukken.

Wij weten het nog niet precies met die Memes, maar wat wij ons vooral afvragen? Waarom is de locatie die een school moet voorstellen waar Millie Bobby Brown in gefilmd wordt zo aftans?

 

😍 (cc: @milliebobbybrown) #ForeverChuck #FirstDayFeels

Een bericht gedeeld door Converse (@converse) op

Deel dit artikel
Back to top