Net als haar girl posse heeft ook Kendall Jenner zich weten te binden aan een cool sportmerk. Zusje Kylie is het gezicht van Puma, Bella Hadid van Nike, Gigi Hadid van Reebok en Kendall sloot een fijne deal met Adidas. Nu is de eerste campagne onthult.
Een spannend moment voor het topmodel want haar voorgaande grote deal liep nogal in de soep (en dat is nog een understatement). De nogal misplaatste reclame van Pepsi werd snel offline gehaald dus het is belangrijk dat haar nieuwste campagne wel leuk gevonden wordt. Helaas voor Kendall zijn mensen weer niet blij.
Kendall is het gezicht van de Originals lijn van Adidas en dat is volgens een aantal Twittergebruikers niet een goede zet geweest want waarom is er geen atleet gebruikt om de collectie te promoten? Wellicht helpt de gesproken tekst in de campagne ook niet echt mee. "I did what I had to do. I faced it all, and I stood tall. I did it my way", wordt er door Kendall gezegd en hoewel het vast waar is, is het misschien meer passend voor een atleet om dat te zeggen.
Toch is de kritiek niet helemaal terecht want gewone modellen en celebrities worden al een tijdje ingezet om sportcollecties te promoten. Zo zijn ook Pharrell en Karlie Kloss gezicht van het sportmerk. Waarom dan ineens die haat voor Kendall?
Wat vinden jullie?
Kendall Jenner is a lovely model. But an athlete? An ORIGINAL, who has always stood tall? Have a Pepsi @adidas. :) https://t.co/iK0xe1Vj1c
— diane bracuk (@DianeBracuk) 11 augustus 2017
Beeld thumb: Getty Images