Gisteren was de laatste show van het see-now-buy-now project van Tommy Hilfiger en Gigi Hadid tijdens Milan Fashion Week. Het was alles waar we op gehoopt hadden en meer: fris, modieus, goed uitgedacht en ga zo maar door. De zussen Gigi en Bella mochten samen de show openen, maar er was nog veel meer om blij van te worden.
Tommy Hilfiger wilde zich een tijdje geleden meer gaan richten op millennials en dat was ook tijdens deze show goed te zien. Naast dat het een see-now-buy-now show was, een show waarbij je alles wat je op de catwalk ziet gelijk kan kopen, waren de items en de muziek ook gericht op de millennial doelgroep. Zo kwamen hits van Kanye West en BeyoncΓ© de speakers uit en waren croptops ook zeker niet zeldzaam.
Het was een motorracing-themed show, waarbij zelfs raceauto's en coureurs naast de catwalk stonden. De runway was geheel in race style, dus ook de outfits waren erg sportief. Ook de immens populaire collectie van Gigi Hadid werd in de show meegenomen.
Het is inmiddels de vierde collectie die Hilfiger heeft met het Amerikaanse supermodel en het blijft nog steeds erg gewild. Gigi is al een tijdje het gezicht van Tommy Hilfiger, maar dat is na deze collectie jammer genoeg weer voorbij. Het is weer tijd voor een nieuwe samenwerking en wij zijn erg benieuwd wie dat gaat worden. Het gaat moeilijk zijn om de Tommy X Gigi collectie te overtreffen!
De designer maakte samen met Gigi een ererondje op de catwalk en dat liet maar al te goed zijn liefde zien voor het model.
Beeld thumb: Bruno Press