Wat is nou een betere manier om een Instagram account te promoten, dan om influencers en celebrities uit te nodigen op de meest Instagrammable plek ooit? Dat is precies wat Chanel gedaan heeft met het Chanel Beauty House om hun nieuwe beauty account te boosten.
Chanel heeft grootste plannen en dat is te zien! Op 21 februari heeft het modemerk het Instagram account @welovecoco gelanceerd. Een account waar enkel en alleen user-generated content van bloggers en andere make-upliefhebbers op geplaatst wordt.
Om dit te vieren is het Chanel Beauty House in het leven geroepen en dit is toch wel de meest Instagramwaardige pop-up ooit. Deze Instadream is gisteren in Los Angeles geopend voor het grote publiek en zal 4 maart jammer genoeg haar deuren alweer sluiten. De hoogste tijd om een kijkje te nemen naar wat Chanel voor ons in petto heeft dus!
Chanel heeft niet zomaar een pop-up store neergezet, maar heeft groots uitgepakt door een huis op Sunset Boulevard geheel om te toveren tot de droom van iedere make-upliefhebber. Iedere kamer heeft een ander thema, waar je weer andere producten kan testen. De 'dining room' is bijvoorbeeld geheel in het thema van lipstick. Hier kan je kleuren testen in een kleurboek, zodat je geen last krijgt van een arm vol swatches. Ook is er een Chanel photobooth, een roze slaapkamer waar je zoveel foto's kan maken als je maar wilt, een content room en nog veel meer!
Je zou toch zo in het eerstvolgende vliegtuig willen stappen...
Beeld: Chanel