Het gaat beter met Britney Spears dan ooit. Ze zit goed in haar vel (mentaal en lichamelijk) heeft een stabiele relatie met een knappe vent én verdient de nodige dollars met shows in Las Vegas. Toch is ze niet te vinden op het nieuws: je zou bijna vergeten dat ze bestaat.
Maar daar denkt Kenzo's creative director Humberto Leon anders over. Toen hij een gezicht zocht voor de nieuwe campagne van de La Collection Memento N°2 collectie, moest hij meteen aan de blondine denken.
Britney Spears is an icon. She’s up there with Michael and Madonna. Growing up, she is also synonymous with denim with me. When her and Justin came out in their denim outfits, that is like an iconic look. When we were designing the collection, I was like, 'If I can have a dream person, who would I want to be in denim? It has to be Britney.' Britney is the queen of denim to me.
En gelukkig voor Leon, zag de zangeres de samenwerking helemaal zitten. Gehuld in de nieuwste items van Kenzo, poseerde ze als een professioneel model voor de camera van Peter Lindbergh. En eerlijk is eerlijk, de beelden van de campagne zijn geweldig geworden!
Beeld thumb: Bruno Press