Fashion

Gigi Hadid geeft een lesje personal branding

Gigi Hadid geeft een lesje personal branding

Waar modellen een aantal jaar geleden het vooral van hun looks en harde werken moesten hebben, is een groot sociaal netwerk nu net zo belangrijk. Gigi Hadid heeft alleen al op Instagram 2,6 miljoen volgers en vertelt hoe ze dit voor elkaar heeft gekregen.

Adweek interviewt Gigi Hadid over haar succes op Instagram en Twitter. Het 19-jarige model zet social media in om zichzelf nog groter te maken en als een merk neer te zetten, want ook zij weet dat ze niet voor altijd modellenwerk kan blijven doen. Gigi wil graag haar studie Criminal Psychology afmaken, maar een eigen talkshow of kookprogramma lijkt haar ook geweldig. 

In de video hieronder vertelt Gigi dat ze vooral veel heeft geleerd van vriendinnen Kendall en Karlie over hoe ze haar Instagram moet aanpakken. Gigi: "From Kendall, I learn how to deal with the haters,” she says. “She has a really good sense of when to stand up and when to back off.” Karlie helpt Gigi om zichzelf te zijn op Instagram. “From someone like Karlie, I think that she does such a good job of really showing who she is,” she says. “She lets her personality shine in her Instagram,” aldus Gigi. Het model is ook van mening dat het belangrijk is dat een pagina een bepaald gevoel uitstraalt, door middel van thema's, kleuren of kwaliteit. Bekijk het interview en de covershoot voor Adweek hieronder. 

Ps. Heb jij Gigi Hadid al zien boksen? Bekijk hier haar model workout.

Gigi Hadid geeft een lesje personal branding

Gigi Hadid geeft een lesje personal branding

Gigi Hadid geeft een lesje personal branding

Gigi Hadid geeft een lesje personal branding

Gigi Hadid geeft een lesje personal branding?

Deel dit artikel
Back to top