Met trots kondigt L'Oréal Professionnel aan dat Alessandra Ambrosio en Camille Rowe-Pourcheresse zich aansluiten bij L'Oréal Professionnel's Glam Team. De Braziliaanse Alessandra en Franse Camille zullen, naast internationaal spokesperson Eva Green, een aantal van de belangrijkste lanceringen van dit jaar vertegenwoordigen.
"L’Oréal Professionnel’s waarden omtrent mode en beauty worden perfect vertegenwoordigd door Alessandra Ambrosio en Camille Rowe-Pourcheresse. Ik ben ervan overtuigd dat zij vele vrouwen zullen inspireren en hen zal doen verlangen de salon te bezoeken,” zegt Anne-Laure Lecerf, L’Oréal Professionnel International Managing Director.
Camille Rowe-Pourcheresse
Camille Rowe-Pourcheresse is naast model ook een ware fashionista, en ze is door Vanity Fair erkend als nummer 10 meest invloedrijke Française van de wereld. Daarmee is Camille ook de perfecte keuze voor een merk dat gekoppeld is aan backstage mode. Ze wordt gefotografeerd door grootheden als Jean-Baptiste Mondino en Mario Testino en is in verschillende magazines te bewonderen. Daarnaast is Camille te zien in videoclips van populaire bands als The Strokes, The Black Keys, MGMT en The Weekend en wordt zij op de voet gevolgd door tienduizenden Instagram en Facebook fans. In 2016 zal Camille de ster zijn in een nieuwe film van de bekende Franse schrijver en filmmaker Frédéric Beigbeder.
Camille Rowe-Pourcheresse zal het gezicht zijn van de nieuwe L’Oréal Professionnel INOA BLOND RESIST, een ammoniak-vrije haarkleur die lang houdbaar is en een stap verder gaat in het succesverhaal van INOA, door aan de wensen van de meest veeleisende blondines te voldoen. Bekijk de campagnevideo hieronder.
Alessandra Ambrosio
Met haar vinger altijd op de pols van de modewereld was Alessandra Ambrosio een voor de hand liggende keuze voor L’Oréal Professionnel. Het Braziliaanse topmodel doet al jaren dienst als één van de meest iconische Victoria's Secret Angels, heeft haar eigen modelabel genaamd Ale by Alessandra en heeft meer dan 10 miljoen volgers op haar social media kanalen. Een wereldwijd erkend topmodel en toegewijd campagnevoerdster die de covers van magazines als Vogue en Harper’s Bazaar siert: Alessandra Ambrosio is een rolmodel voor vele vrouwen.
Alessandra Ambrosio zal het gezicht zijn van de nieuwe L’Oréal Professionnel DIARICHESSE HI- VISIBILITY, de nieuwe toon-op-toon haarkleur die zorgt voor zichtbare karakters, zelfs op een donkere basis. Later dit jaar zal Alessandra ook de nieuwe X-TENSO straightening service vertegenwoordigen, waarvan het resultaat tot 6 maanden houdbaar blijft: perfect voor vrouwen die tijd willen besparen in hun dagelijkse beauty routine. Bekijk de video hieronder!