Presentatrice en Ontwerpster Nikkie Plessen showde gisteren haar herfst winter collectie 2013 at The Harbour Club te Amsterdam. Retailers, bn-ers, pers, stylisten en modeliefhebbers vulden de ruimte. De show bestond uit vier verschillende catwalk rondes met kleding uit de categorieën outwear, office, casual en party. In het midden van de catwalk was een ijsbaan aangelegd waar modellen op schaatsen de kleding toonden.
Ondanks dat het label NIKKIE pas in 2012 is geïnitieerd wordt het merk al in 200 winkels verkocht. Nikkie is haar eigen label gestart door de complimenten die zij ontving voor haar dagelijkse outfits en stijlgevoel. NIKKIE is geïnspireerd op de stijl van een aantal sterke, modebewusten persoonlijkheden zoals Kate Moss, Blake Lively en Victoria Beckham. Een label met een zakelijk sexy, trendy, rock-chic en boho-chic uitsraling evenals haarzelf en haar stijliconen.
Nikkie Plessen: "Ik ben super trots op wat mijn team hier heeft neergezet. In mijn eentje had ik het namelijk nooit gekund. Ook ben ik erg blij met de positieve reacties die mijn lijn NIKKIE heeft opgewekt bij het grote publiek. Door deze show, maar ook de Modefabriek van het weekend van 20 januari én de aandacht die er is voor mijn merk, heb ik het volste vertrouwen in een rooskleurige toekomst.”
Beeld: bfr