Het stoere lifestyle jeansmerk CHASIN opende vorige week een Flagship Store in de Amsterdamse Wolvenstraat. Niet zomaar een jeans winkel..... CHASIN combineert het persoonlijke karakter van een fysieke winkel met de snelheid en het gemak van online shoppen. Een unieke combinatie van analoog en digitaal, waarbij persoonlijk contact en service de basis vormen van een echte shopping experience, die wordt versterkt door interactieve en mobiele toepassingen. Het paradepaardje van de winkel is een manshoge digitale wand die kan worden bediend door de klant. Artwork van lokale artiesten geeft het interieur een authentieke en onderscheidende uitstraling; zo maakte de Amsterdamse grafisch ontwerper Jorgos Karidas muurtekeningen in de paskamers. De constant wisselende playlists zijn afkomstig van muziekservice 22tracks.com. Koffie, fritz-kola en bier van Brouwerij ’t IJ staan altijd klaar.
Feestje
Natuurlijk werd de opening van deze bijzondere winkel uitgebreid gevierd. Radiomaker, DJ en modeblogger met een knipoog, Frank van der Lende verzorgde de muziek. Iedereen kon zijn of haar favoriete plaatje bij hem aanvragen. Hierdoor kreeg de flagship store opening een persoonlijk tintje, wat natuurlijk helemaal aansluit bij de filosofie van het label CHASIN. Terwijl de genodigden genoten van een muziekje, een hapje, een drankje en de digitale hoog staaltjes van de winkel, lanceerden CHASIN hun nieuwe brandvideo. De video is geschoten door fotograaf Joost Vandebrug. Het Britse model Ash Stymest speelt de hoofdrol. Al met al een geslaagde store opening van een winkel die absoluut de moeite waard is te bezoeken en niet alleen omdat ze zulke geweldige kleding verkopen maar ook voor de unieke shopping ervaring. Zie hieronder ons fotoreport van de avond gefotografeerd door Lieor van Os.
Click on photo's to view full frame:
Beeld: bfr