Fashion

ADEEN New York's Finest

ADEEN

is een ultra hip New York based accessoire label. De eigenaar, 21-jarige Rembrandt "Remy" Duran droomt ervan ADEEN uit te bouwen naar een allround lifestyle label. ADEEN staat voor individualiteit, originaliteit en knowledge of style. Remy's doel, to bring the fun back in fashion. In eerste instantie bestond de collectie uit pluche broches, boy short underwear en gebreide caps. Remy groeide op met een voorliefde voor Beenie Babies en droomde van een leger van deze pluche knuffels. Aangezien deze droom wat moeilijk te realiseren was ging hij maar over tot het ontwerpen van pluche broches. Remy is van mening dat de kleding die je draagt een reflectie van je persoonlijkheid moeten zijn. Zijn Brand ADEEN is de kers op de taart, met zijn accessoires kun je net dat extra stukje zelfexpressie tonen.   Inmiddels voert ADEEN een aantal lijnen, Saturday, Rosehood, ADN, Misc en Saturday Night. Saturday bestaat uit een collectie van plexi sieraden, geïnspireerd op zijn favoriete cartoon Pokemon, de Gameboy en de Nintendo 64. "Ik denk dat iedereen zich nog wel dat zaterdag ochtend gevoel kan herinneren, vrij van school, achter de computer of voor de tv" aldus Remy. ADN bestaat uit een stoere collectie snap-back caps, kettingen en oorbellen. Allen vervaardigt van het materiaal acryl. Ondanks de jonge leeftijd van Remy weet hij precies wat hij wilt bereiken. Deze aspirant cartoonist en dromer vindt zijn creatieve uitlaatklep in het ontwerpen van accessoires. Hij heeft ook niet de minste fan base achter zich staan. Goede vrienden Andrew Pejic en Shaun Ross verschijnen regelmatig in zijn video campagnes. Klik hier om de videos van ADEEN te bekijken. Een ADEEN Snap-Back blijft een must have! Ze zijn niet super goedkoop maar vanaf 140.- euro heb je er een in je bezit, pluche broches zijn al vanaf 20.- euro te koop. Shop.ADEENYC.com   ADEENYC.com

Deel dit artikel
Back to top