Sinds vandaag is de eertse brand store van NIKKIE geopend. De winkel waar Nikkie Plessen haar eigen label verkoopt is te vinden in Amsterdam aan de Cornelis Schuytstraat. Eerder dit jaar was er nog wat onrust over het label, zo werd NIKKIE van plagiaat beschuldigd en had zij een akkefietje met het modeblad Vogue. Dit mocht de pret niet drukken want inmiddels is het merk NIKKIE het snelst groeiende label in Nederland en steekt het nu de grens over naar Belgie, Duitsland en Engeland. Aankomende zondag zal Nikkie Plessen zelf aanwezig zijn in haar shop en zo haar klanten voorzien van stijladvies.
Dinsdag nodigden Nikkie Plessen een select gezelschap uit om haar winkel als eerste van dicht bij te bekijken, waaronder hoofdredactrices Hilmar Mulder (Grazia), May Britt Mobach (Marie Claire) en Sabine Geurten (Glamour), mode journaliste Georgette Koning (NRC, VOGUE, Elsevier, FD), blogster Negin Mirsalehi en de directors van Fashion Club 70 welkom in de NIKKIE Brand Store voor een exclusieve perslunch.
Nikkie Plessen:“Al sinds de start van NIKKIE in 2012 ben ik nauw betrokken bij het merk. Wat begon als een kleine productie en een kick-off tijdens Modefabriek 2012, resulteerde in een heuse business. We liggen op dit moment, met meer dan tweehonderd verkooppunten, vol in Nederland. Het feit dat NIKKIE het snelst groeiende merk van Nederland is, bereikte Fashion Club 70, die ons benaderde om een samenwerking aan te gaan. Fashion Club 70, een begrip in de Europese modewereld, is het grootse mode agentschap van de Benelux dat nu ook NIKKIE vertegenwoordigt. Dat naast België nu ook Duitsland, Frankrijk en Engeland interesse tonen, is een droom die uitkomt.”
Photography by Timmy Ling