Wat uniek is aan het nieuwe campagne beeld van modeontwerper Hans Ubbink is dat hij niet met modellen heeft gewerkt, maar een samenwerking is aan gegaan met dansers van Het Nationale Ballet. "I am a choreographer. I am a dancer. I am a human. But that means nothing more than the fact that I am in a constant state of change." Zijn collectie EPISODES gaat over interactie van de mens tot zijn gevoel en wat hij draagt. Het s/s 2013 campagne beeld van Hans is geïnspireerd door de visie en missie van de Engelse choreograaf en danser Peter Leung (Het Nationale Ballet). Hans Ubbink zou willen dat zijn kleding niet alleen gedragen wordt, maar bijdraagt in de dagelijkse expressie van onze gemoedstoestand. Samen met fotografe Stephanie Pistel werkte hij dit concept uit en legte dit vast in zijn campange beeld. "Human experiences and interaction create ideas to which we form an emotional response. One that inspires movement of the body and mind. We use the body being motivated to move by 'thought', the way we are in our everyday lives." Click photo's for full frame: Concept: Hans Ubbink, Stephanie Pistel, Dave Snijders Productie: Juliette Jaspers, Jessica de Boer @ Jules Agency Fotografie: Stephanie Pistel Choreografie: Peter Leung Art Director: Dave Snijders Beeldbewerking: Edwin Veer @ MAGIC Group Media Dansers: Erica Horwood, Matthew Pawlicki-Sinclair en Wolfgang Tietze
Beeld: bfr