Fashion

Bubbalicious Karl

Dom Pérignon van KarlDe fles die Karl voor het champagnemerk ontworpen heeft, is ‘A Bottle Named Desire’ gedoopt. Het gaat natuurlijk om een limited-edition, die per stuk is genummerd, waarbij de fles versierd is met gouden studs. De grootmeester verwijst hiermee naar de heerlijke bubbels die in de fles huizen. Het feestelijke pakketje is compleet door het rijkelijk versierde kistje waar in de Dom Pérignon verkocht wordt.

In het verleden heeft Der Karl al eerder voor het merk gewerkt. Zo fotografeerde hij de reclamecampagne voor de Vintage 1998, waarin Helena Christensen de hoofdrol voor haar rekening nam.

Naast de bubbels van Karl verschijnt later dit jaar ook opnieuw de limited edition Marc Newson creatie voor Dom Pérignon op de markt. Enkele jaren geleden ontwikkelde deze ontwerper een groene ijsemmer in de vorm van een fles voor het champagnemerk.

Je spaarrekening plunderen voor een uniek flesje priklimonade? Zonde van het geld of de must-do voor een geslaagd feestje?! (VM)

Deel dit artikel
Back to top