Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet en het gezicht is... Voor haar nieuwe campagne doet Guess Watches een shout-out aan iedereen die geïnteresseerd is in een bijbaantje als fashion scout. Ja, dat is een grote verantwoordelijkheid, want jij bepaalt wie zijn/haar gezicht uit mag lenen aan het Amerikaanse jeanslabel voor de wereldwijde shoot.
Een wereld zonder spotters, zou een wereld zijn zonder de Kate Moss’en, Naomi Campbells en Gemma Wards. Dit inspireerde Guess om spotters ook eens in de spotlights te zetten en ‘Faces to Watch’ te lanceren. Dus denk je de knowhow te hebben om supermodellen-in-spé te ontdekken? Geef je dan op voor de watchjob bij Guess.
Van 1 augustus tot en met 30 september kun je jezelf inschrijven, ook modellen kunnen zich opgeven. Uit alle Nederlandse inzendingen worden er 10 mannelijke en vrouwelijke finalisten geselecteerd voor de eindstrijd in april 2007 tijdens de internationale juwelen –en horlogevakbeurs in Basel, Zwitserland. Ter ondersteuning van deze campagne lanceert Guess Watches twee horloges: de G-Idol en de Wild Child, verkrijgbaar vanaf augustus voor Spotters en Models.
Als je een geschikt iemand op je radar spot, heb je tenminste een goede openingszin! Ga naar www.facestowatch.nl. (NMH)