Wat doe je als werknemer wanneer je bedrijf helemaal niet goed loopt? Juist, dan is het tijd to pack your bags. Maar wat als dit bedrijf nou Angelina Jolie strikt om het nieuwe gezicht te worden? Dan krijg je toch wel een beetje spijt, ofniet…
Dat gebeurde met de werknemers van het modemerk St. John. De ene na de andere collega vertrok met de noorderzon. Gelukkig kwamen oprichters Robert en Marie Gray met een goede zet: ze namen Angie in 2006 aan als hun nieuwe gezicht. En dat heeft geholpen.
De oude werknemers stromen dit jaar binnen en kunnen niet wachten om weer hun dagelijks ding te doen bij St. John. Zo komt Kelly Gray, de dochter van Robert en Marie, deze week terug als creative director, Marie Gray zelf als medeoprichter en hoofd Design, Bruce Fetter als co-president en hoofd operating officer en Maria Lopez als designer. Jolie wordt dan ook als de belangrijkste factoor gezien dat de voormalige staff weer is teruggekomen én dat het merk nu een stuk jonger van uiterlijk is. “Angelina maakt absoluut deel uit van ons creatieve team en ik ben erg trots dat dat ook voor mij geldt. Ik had even alle hoop laten varen in het bedrijf, maar gelukkig is ons modemerk weer helemaal terug,” aldus Jim Kelley, voorzitter van St. John.
Angie is dit najaar weer te zien in de herfst/winter campagne van St. John.
(Elisah)