Toen ik heerlijk vakantie aan het vieren was in Azië, had Celebscene collega Elisah het nieuws al opgevangen en gerapporteerd aan je: ronde 3 voor Scarlett Johansson met Louis Vuitton. Het stylen, poseren en schieten is gebeurd, hierbij het resultaat. In 2004 maakte de Hollywood actrice haar debuut als het gezicht voor het luxehuis, vorig jaar was het all eyes on Scarlett in de lente/zomer 2007 campagne en nu doet ze wat ze doet op de herfst/wintercollectie 2007-2008 foto’s geschoten door LV regulars Mert Alas en Marcus Piggott. |
Antoine Arnault, communicatie director van LVMH, had al aangegeven om dit keer een herkenbaarder Johansson neer te zetten. Arnault heeft bewezen om een man van z’n woord te zijn. Scarlett De kleuren zijn dieper en het fragile meisje ontpopt zich tot een voluptueuze femme fatale à la Marilyn Monroe x Grace Kelly in de nieuwe advertenties. Er is ook een serie zwartwitte foto’s die spontaan tijdens de lunchpauze tijdens de fotoshoot is geschoten. Deze kiekjes worden in de nieuwe Pop magazine gepubliceerd. Me like. Wat jij? (Nana) |