Sieradenlabel Charming by Ti Sento en zonnebrillenmerk Vogue gaan op zoek naar The Ultimate Italian Style.
Er wordt gezocht naar een Italian Fashion Look omdat beide merken hun inspiratie uit Italië halen, wat natuurlijk het modeland bij uitstek is.
De twee labels willen in samenwerking met mediapartner Grazia het ultieme zomergevoel creëren. Het beste Italian Style model wint een exclusieve fotoshoot in fashion magazine Grazia en een inschrijving bij Max Models.
Gedurende vier weekenden in augustus wordt gezocht naar The Ultimate Italian Style door een speciaal promotieteam. Zij gaan volledig in Vogue/Charming style op zoek in Rotterdam, Amsterdam, Scheveningen, Zandvoort/Bloemendaal en Den Haag. De kandidaten worden door het team geselecteerd, ter plekke gestyled door een visagiste en met een Vogue zonnebril en een Charming by Ti Sento armband op de foto gezet. De maandag na ieder weekend worden alle foto’s geupload op de Charming Vogue site www.charmingvogue.nl, waarna het publiek kan stemmen op zijn of haar favoriet.
The Ultimate Italian Style wordt voor 50% bepaald door een vakjury bestaande uit Emeline van der Vecht (Marketing Manager Vogue Eyewear Nederland), Lilian Leyenaar (IBB Amsterdam) Gertjan Holleman van Max Models en Grazia hoofdredacteur Hilmar Mulder. De andere 50% van de stemmen ligt in handen van het publiek. Aan de hand van de foto’s met de meeste stemmen van het publiek en de uitslag van de vakjury wordt bepaald welk model een exclusieve fotoshoot krijgt in Grazia en een inschrijving bij Max Models. (Monique)