De Amerikaanse zangeres, actrice en ‘fashionista by heart’ zal schitteren in Nelly’s grootste campagne ooit. Leighton is door de jaren heen een waar stijlicoon geworden en haar unieke smaak wordt door jonge vrouwen over de hele wereld op de voet gevolgd.
“Het Nelly.com meisje is young, fun & confident en ik ben dan ook zeer gevleid dat ik gezien word als een Nelly girl! Het was een ‘no brainer’ om deze samenwerking aan te gaan, de kleding is heel erg flaterend en het zijn items die ik zelf zou dragen. Wat het nog beter maakt is dat ik de looks zelf uit mocht kiezen, het zijn dus alleen maar outfits geworden waar ik me fijn in voel” aldus Leighton Meester over de samenwerking.
De Managing Director van Nelly.com, Magnus Mansson zegt over deze exclusieve feestelijke samenwerking; “We zijn heel blij om samen te werken met Leighton Meester. We zetten onze eerste stappen in de internationale ‘fashion scene’ en heten Nelly meisjes van over de hele wereld welkom om de Nelly experience mee te maken”.
Leighton's collectie wordt gelanceerd op 24 Februari op Nelly.com.
Gerelateerde artikelen:
Leighton Meester over Beauty
Leighton Meester in Vera Wang Campagne
Beauty: Leighton Meester voor Biotherm