In modeland kan het vaak niet gek, opvallend of vernieuwend genoeg zijn. Maar soms zijn er van die items of trends waar we toch onze twijfels over hebben. En die bespreken we maar al te graag in de Hip of Horror rubriek.
Suki Waterhouse heeft een waanzinnig jaar gehad waardoor haar naamsbekendheid enorm is gestegen. Niet alleen is haar vriendje Bradley Cooper, ze heeft een Burberry campagne gescoord, een filmrol binnen gesleept en daarnaast is ze ook nog het gezicht van Superga en mocht ze een lijn voor hun ontwerpen.
Het 22-jarige model treedt in de voetstappen van
Alexa Chung en
Rita Ora die voor haar gezichten van het Italiaanse schoenenmerk waren. Suki is hun nieuwe meisje voor de SS14 lijn en dit is te zien in hun mooie klassieke campagne.
Superga staat bekend om casual schoeisel en keuze van coole jonge modellen die hun eigen persoon zijn zoals Suki. De nieuwe campagne is gebaseerd op de Italiaanse uitspraak 'Sprezzatura' wat de Italiaanse kunst is van er goed uitzien op een
effortless wijze.
Suki voldoet zeker aan de eisen van het merk en waar het merk voor staat maar is haar collectie ook zo geslaagd? Het model heeft met de zool van de klassieke schoen gespeeld en de bovenkant van de gymp in zijn waarde gelaten. Is dit een hit of een misser?