Twee van fashion's bekendste gezichten komen samen voor één van de industrie's meest iconische Britse designers in een campagne die de grootste van 2014 kan zijn. Cara Delevigne en Kate Moss zijn door Mario Testino vastgelegd voor Burberry's nieuwste geur, My Burberry.
De 22 en 40-jarige modellen zijn Brits trots en worden dan ook geschoten in beelden met klassieke Britse looks van messy haar, zachte make-up en klassieke trench-coats. De sensuele shoot was voor de bekende Cara een enorme eer omdat Kate ook één van haar grootste voorbeelden is; 'Kate has such a presence and she has a great sense of humor and style. We had met a few times before we worked on the My Burberry shoot together so I knew we would have fun together and that the pictures would be great. I've always admired Kate.'
De creative director van Burberry, Christopher Bailey heeft het tijdloze ontwerp van het flesje besloten. Bailey heeft er ook voor gekozen om My Burberry ook daadwerkelijk persoonlijk te maken door klanten de kans te geven om gegrafeerde flesjes te ontvangen.
Via de website van Burberry en in geselecteerde winkels kan een ieder die een flesje aanschaft drie initialen laten graferen.