Fashion

Calvin Harris het nieuwe gezicht van Emporio Armani

De afstand tussen de mode- en de muziekwereld wordt steeds kleiner. Bekende modelabels kiezen vaker voor populaire DJ's en popsterren voor grote campagnes in plaats van de gebruikelijke modellen. En zo ook het Italiaanse modemerk Giorgio Armani. 

Het bekende modehuis beseft heel goed dat popsterren veel invloed hebben en richt zich daarom ook meer op de muziekwereld. Eerder strikte het modehuis Rihanna al voor zijn campagne en nu heeft Giorgio zijn pijlen gericht op de DJ scene. De Schotse DJ/muziek producer Calvin Harris wordt het nieuwe gezicht voor de spring campagne van Emporio Armani.

De zwart-wit foto's zijn geschoten in Los Angeles door fotograaf Boo George en zullen vanaf januari 2015 overal te wereld te zien zijn. De DJ staat niet alleen model voor de kledinglijn, maar ook voor de brillen- en horlogelijn. De ontwerper is erg tevreden met het nieuwe gezicht voor de spring campagne: "Calvin Harris is a truly cosmopolitan, dynamic young man who is capable of attracting the masses with his music and energy. He isn't a model by nature, and this creates a more sincere and engaging bond with the public."  Calvin is zelf ook blij met zijn nieuwe campagne. Hij bewondert het modehuis al een lange tijd en heeft veel affiniteit met het merk.

 

 

 

Bron

Deel dit artikel
Back to top