Fashion

Cher is het nieuwe gezicht van Marc Jacobs

Het is misschien niet de eerste persoon waar je aan denkt en vooral niet de jongste, maar je maakt er als merk wel een statement mee. Marc Jacobs houdt ervan om een statement te maken, dus misschien zag je hem al aankomen: voor zijn Autumn-Winter 2015 campagne koos Marc voor popicoon Cher. 

De meeste merken kiezen voor hun campagne voor piepjonge upcoming modellen als Kendall Jenner en Cara Delevingne, maar een aantal kiezen liever voor ultieme iconen. Riccardo Tisci bijvoorbeeld, maakte onlangs bekend dat Donatella Versace het nieuwe gezicht is van Givenchy en ook Marc Jacobs maakt een opvallende keuze. Hij toonde al vaker zijn liefde voor de 69-jarige zangeres, dus dat er ooit een samenwerking zou komen was niet geheel ondenkbaar.
 
Cher Marc Jacobs
 
Marc Jacobs plaatste op zijn Instagram de eerste foto voor zijn nieuwe herfst-wintercampagne met Cher erin. De beelden werden geschoten door modefotograaf David Sims. Wij zijn benieuwd hoe dit balletje verder gaat rollen. We'll keep you posted!
 
 

The first face of our Fall '15 ad campaign ✨ @Cher ✨

Een foto die is geplaatst door Marc Jacobs (@marcjacobs) op

Deel dit artikel
Back to top