Fashion

Willow Smith sleept Marc Jacobs campagne binnen

De populaire Willow wordt het gezicht van de nieuwe Marc Jacobs campagne. Afgelopen week liet het modehuis al weten muzieklegende Cher te hebben binnengesleept. Eén ding is zeker: er is een groot contrast dus tussen de 69-jarige Cher en de 14-jarige Willow.
 
De dochter van Will en Jada Smith maakte samen met Marc Jacobs het nieuws gisteren bekend op Instagram. Zij postte een soortgelijke foto als Cher. Je ziet de edgy Willow namelijk in een zwarte jurk op een ladder zitten, ook heeft de foto dezelfde rode achtergrond als op de foto die Cher eerder poste. Blijft het hierbij? Of zal Marc Jacobs binnenkort nog een celeb uit zijn hoge hoed toveren. De tekst onder zijn Instagram post doet wel zoiets vermoeden.
 
Het lijkt wel of celebs modellen van de troon duwen. Zo tekende Rihanna onlangs nog een contract bij Dior en maakte Givenchy bekend Donatella Versace voor hun campagne te strikken. Hoewel Donatella een modeontwerper is, heeft zij toch een sterrenstatus bereikt en kun je haar niet bepaald een model noemen.
 
Deel dit artikel
Back to top