Beauty gaat tegenwoordig hand in hand met mode. Tijdens een Chanel show wordt bijna net zo graag naar de nagellak gekeken als naar de kleding en een outfit is niet compleet zonder een bijpassende lipstick. Daarom vind je bij ons iedere week dé beauty musthave van de week.
Steeds meer merken lanceren in oktober speciale Pink Ribbon producten om aandacht te vragen voor borstkanker. Zo lieten we je vorige week al het Pink Ribbon wimperserum van Revitalash zien. Ook de beautymerken van de Estée Lauder Companies gaan deze maand de strijd aan tegen borstkanker.
Clinique, Aveda en Estée Lauder komen allemaal met heerlijke beautyproducten, waarmee je niet alleen jezelf een plezier doet, maar ook het goede doel steunt. Een deel van de opbrengst gaat namelijk naar de Breast Cancer Research Foundation (BCRF): een organisatie die zich al twee deccenia lang inzet voor de bestrijding van borstkanker.
Aveda Limited Edition Hand Relief with Shampure aroma
Deze bijzonder rijke forumule van Aveda hydrateert droge en ruwe handen op basis van 25 pure bloemen- en plantenessences. Aveda doneert € 3,- van de verkoopprijs aan de BCRF, ter ondersteuning van dierproefvrije onderzoeken.
Aveda Hand Relief € 33,- (150 ml)
Clinique Pink with a purpose in een schattig tasje
De populaire Cheek Pop in Berry Pop van Clinique is versierd met een Pink Ribbon en is verpakt in een handig make-uptasje. De rijke, zijdezachte formule creëert een natuurlijke, gezonde blos, maar maakt geen vlekken op de wangen. Clinique doneert € 3,50 van de verkoopprijs aan de BCRF.
Exclusief verkrijgbaar bij de Bijenkorf en op Clinique.nl voor € 25,70.
Clinique Great Skin, Great Cause Dramatically Different Moisturizing Lotion + accessoires
Deze gelimiteerde editie biedt de hele dag lang hydratatie door huidversterkende ingrediënten die de huid er langer jonger helpen uitzien. Versierd met een sleutelhanger. Clinique doneert € 14,05 van de verkoopprijs aan de BCRF.
Exclusief verkrijgbaar bij de Bijenkorf en op clinique.nl voor € 53,-