Laat het maar aan Rosie Huntington-Whiteley en haar ervaring als Victoria’s Secret model over om ons weer helemaal hoteldebotel te maken op UGG boots.
Rosie Huntington-Whiteley is een van onze favoriete modellen. Ze is schaamteloos knap, maar heeft een uitstraling die doet vermoeden dat ze ook heel goed onze beste vriendin zou kunnen zijn. Zo eentje die je kunt bellen voor een avondje Netflix en chill en waarbij je pyjama’s en UGGs aan hebt en graait van pizza naar chocolade en weer terug naar chips. Maar, er tegelijkertijd wel fabulous en flawless uit blijft zien.
UGG had het dus bij het rechte eind toen zij Rosie Huntington-Whiteley inschakelde als nieuwe global brand ambassador. De najaarscampagne, waarin Rosie straalt, laat zien dat UGG meer is dan alleen de Classic boot. Daarom lanceert het merk vijf nieuwe modellen geïnspireerd op deze klassieker. De New Classis, Classic Street, Classic Luxe, Classic Cuff en Classic Slim.
Met vijf video’s zal UGG laten zien dat er voor iedereen een UGG is, of je nu casual, preppy of glam bent, een UGG past volgens Rosie in elke garderobe. En Rosie weet het goed te presenteren, want dankzij haar knappe looks en charmante uitstraling hullen wij onze voetjes, met de regenachtige herfstdagen in zicht, maar wat graag in UGG.