Pas op 3 november zal de Kenzo x H&M collectie in de schappen van de geselecteerde H&M-winkels, en natuurlijk online, te vinden zijn. Maar H&M ligt nu alvast een nieuw tipje van de sluier op.
Vers van de pers zijn deze KENZO x H&M campagnebeelden die door creatief icoon Jean-Paul Goude zijn geschoten. We zien Chance The Rapper, model Iman en muzikant Suboi in de drie net gelanceerde foto’s. Uiteindelijk kozen Kenzo en H&M voor zeven verschillende persoonlijkheden die de boegbeelden van de KENZO x H&M collectie zijn geworden.
Naast Chance the Rapper, Iman en Suboi zullen ook Rosario Dawson Ryuichi Sakamoto, Chloë Sevigny en Xiuhtezcatl Martinez in de campagne te zien zijn. Op deze beelden is het voorlopig nog even wachten, maar aan de hand van de drie eerste beelden valt al genoeg af te lezen.
Voor de campagne heeft Jean-Paul Goude gebruik gemaakt van zijn herkenbare stijl; door foto’s te versnijden en opnieuw te monteren hebben de beelden hetzelfde uitbundige karakter als de collectie gekregen.
To be continued dus..want op 3 november is de collectie pas verkrijgbaar.