De Glamour-vrouw is hooked aan social media, gezond eten en avontuur. De bekende Nederlandse modeglossy bracht gisteren haar 100ste editie uit en vierde daarmee tegelijkertijd het gegeven: GenerationGlamour. Dit werd natuurlijk gevierd..... Locatie; Het Blauwe Theehuis in het Vondelpark, wat voor de gelegenheid was omgetoverd tot Het 'Roze' Theehuis. Meetingpoint was in de P.C. Hoofdstraat. Hierna werd je via een pad, afgezet met roze lichtjes, naar Het 'Roze' Theehuis geleid. Het Vondelparkse ronde café was voor een avond omgetoverd tot een #generationglamour paradijs en een waar Bn-er fest. Onder de genodigden bevonden zich o.a. Jan Taminiau, Anouk Smulders, Tom Sebastiaan, Victoria Koblenko en een handvol (ex) TMF presentatrices.
De 100ste editie GLAMOUR interviewde en fotografeerde 100 vrouwen die deze generatie op en top belichamen. Van wereldverbeteraars en modetalenten tot eigenwijze ondernemers, foodies, zangeressen en documentairemakers. Ook publiceert GLAMOUR de uitkomst van een grootschalig onderzoek onder vrouwen 25-34 jaar, hoogopgeleid en wonend in een sterk stedelijke leefomgeving. Hier kwamen een aantal opvallende resultaten uit:
*90% geeft aan liever een rijk leven te hebben dan een rijk gevulde bankrekening. *Fit zijn is voor 77% het nieuwe slank zijn. *42% is het eens met de stelling ‘Een man als lustobject tussen de lakens trekken, dat zou elke vrouw een keer moeten proberen’. *88% is perfectionistisch en 70% wordt hier gek van! *Voor 24% van de vrouwen is vreemdgaan geen reden om uit elkaar te gaan. *Bijna de helft (47%) gaat ’s ochtends als ze wakker wordt eerst alle social media af. *55% is een foodie en vindt een healthy lifestyle en gezonde voeding belangrijk. *66% van de vrouwen zet zich in voor een eerlijke, groenere en duurzamere wereld. *Er fashionable uitzien hoeft niet per se veel geld te kosten vindt 87%. *27% vindt trouwen een achterhaald concept.Click on photo's to view full frame:
De 100ste GLAMOUR editie is vanaf vandaag te koop.
PHOTOGRAPHY BY GUISY DE CEGLIA
Beeld: bfr