Lane Crawford's vroeg Nick Knight een campagne met bijbehorende video te creëren zonder de discipline fotografie te gebruiken. Lane Crawford is Asia's leading high-fashion retailer, niet verwonderlijk dat ze een samenwerking aan zijn gegaan met Nick. SHOWstudio is al jaren de marktleider wat betreft fashion film en wordt als pionier gezien op het gebied van 3D scanning. Eigenaar Nick Knight heeft zelfs een onderscheiding ontvangen voor zijn bedrijf/website SHOWstudio. Voor de campagne van Lane Crawford werkte Nick met scans van de modehuizen Givenchy, Proenza Schouler, McQueen en Haider Ackermann. Het model is Ming Xi. Het resultaat is verbluffend. Op de site van Lane Crawford wordt je als bezoeker uitgedaagd je eigen campagne beeld te creëren. Door middel van "scrollen" over het beeld verschijnen er fragmenten van de images die Nick Knight heeft gemaakt. Degene die het mooiste beeld heeft gemaakt wint een voucher ter waarde van $3888 Hongkong Dollars. Er worden wekelijks drie winnaars gekozen, een door SHOWstudio, een door Lane Crawford en een die het meest bekeken is in de gallery van Lane Crawford. Absoluut de moeite waard om de website van LC te bezoeken en je eigen creatief talent te testen, wie weet win je ook nog een shopping voucher.
fout in embed: media provider niet ondersteund